sobota, 13 kwietnia 2013

Wiosenny dzień :)...

Wczoraj mieliśmy "pierwszy wiosenny dzień" (tzn wiosenne dni już były, i to nie jeden, ale to był pierwszy taki ze słoneczkiem, trochę deszczykiem, to ostatnim takim zmasowanym ataku zimy).
A  więc wybrałyśmy się na zakupy do większego centrum handlowego, takiego ze sklepem IKEA, w celu zakupienia drzwiczek do szafki Młodej. Dziewczynka zażądała pobytu w IKEA' owskiej "przechowalni dzieci", mi nawet to było to na rękę, bo przeszłam się po centrum, bez wiszącego na mnie dziecka, zakupiłam parę produktów na kiermaszu lokalnej produkcji, no i wreszcie wykorzystałam kupon do EMPIK'u (czekał na realizację, chyba od kwietnia zeszłego roku. Kupiłam sobie dwie książki Beaty Pawlikowskiej - teraz muszę tylko znaleźć czas, żeby je przeczytać :D Połaziłam sobie po sklepach, no i poczułam się przez moment jak na urlopie :)))
Wczorajszy dzień zaliczam do tych bardziej udanych :D

3 komentarze:

  1. Witam, nominowałam Cię do LIEBSTER AWARD – zapraszam do mnie po szczegóły http://sandrabyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku PEDAGOGIKA o specjalności resocjalizacja z poradnictwem specjalistycznym. Zgłaszam się do Pani z ogromną prośbą. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat samotnego macierzyństwa. I tutaj pojawia się moja prośba. Czy mogłabym prosić Panią o wypełnienie dla mnie wywiadu do moich badań? Oczywiście zapewniam 100% anonimowość. Wiem, że to nietypowa prośba, ale sytuacja niestety mnie do tego zmusiła. Mam ogromną nadzieję, że przemyśli Pani moją prośbę. Będę wdzięczna. Czekam na odpowiedź. mój adres e-mail: marie_xxs@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń